När saker inte blir av

Skulle i detta nu suttit i en mörk och sval biosal och sett Men in Black 3. Tyvärr var Ida tvungen att hoppa in och spela match så är hemma, men vi ska se om vi inte kan gå nästa vecka istället. Ja, jag SKA se den i alla fall, oavsett om jag har sällskap eller inte :P

Klart det är tråkigt när det inte blir som man har planerat, men ibland leder det faktiskt till något bra. Som idag till exmpel då jag har städat ett skåp så jag fick in sängkläderna där istället. En sänglåda blev därmed tom och fylldes på med mina "smalkläder". Dessutom så fick jag tummen ur... (ja, ni vet säkert var ;)) och bytte gardiner i vardagsrummet, så nu är det ljust och fint där.



Hur kommer det sig egentligen att man har lite mörkare gardiner på vintern? Det borde ju vara tvärtom så att man får in så mycket ljus istället! Hm, kanske vore något att testa...


Kommentarer
Postat av: Elli

blusen är helt slutsåld, så typiskt mig när jag ska avvakta..Så jag hann aldrig köpa den =(



Så sant om det där med gardinerna. På sommaren så kan man ju istället ha lite tjockare gardiner, när man som i mitt fall inte har persienner och det blir super varmt i lägenheten =(



2012-06-10 @ 23:35:33
URL: http://elliwoww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0