Glad midsommar!

Jag brukar alltid jobba hela midsommarhelgen men i år är jag ledig på midsommarafton. Vet knappt hur man firar midsommar längre för var så längesedan! Det jag alltid har haft som tradition, trots jobb, är så klart jordgubbar och mjölk. Ingen midsommar utan det så är det bara!
 
 
I år blir det alltså att fira midsommarafton, som görs med delar av familjen och släkt (orkar inte skriva alla nu, haha). Imorgon jobbas det kväll så då blir det åka hem igen. Blir alltså en lugn midsommar utan alkohol (inget kul att jobba om man är bakis!), men det hade det i och för sig blivit ändå även om jag inte jobbat.
 
 
Trevlig midsommar på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Tess

Tack detsamma! Blev ingen alkohol för mig heller. Hade ingen lust att ha ont idag :-)

2012-06-23 @ 12:16:15
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0