Ledig dag

Jobbar helgen så skönt att vara ledig idag. Ledig... ja, det kan ju diskuteras, haha. Har en hel lista över saker som ska göra och har betat av några stycken nu. Tar en del pauser för att jag inte ska överanstränga den stukade handen. Tror det är rätt smart i och med att jag jobbar en 6-dagars vecka.
 
Detta har jag sysselsatt mig med hittills idag:
 
Diska (har en omgång kvar)
Städat badrummet
Dammsugit sängen (katten ligger där och sover... nackdelen med att inte ha ett riktigt sovrum)
Kollat målarfärgen som mamma skulle få med sig hem
Städat hallen
Gått ut med sopor
 
Förutom allt jag grejat med så har jag även hunnit med en sovmorgon och två avsnitt av ER (Cityakuten). 
 
Ni kanske tycker jag hunnit med mycket (och det har jag visserligen), men har ytterligare åtta punkter (om jag inte kommer på något mer) kvar på listan så har inte ens kommit halvvägs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0