Drop dead diva

Jag är alltid på jakt efter nya roliga serier att titta på. Denna hittade jag av en slump och då blir det lite extra kul när man kommer över en man gillar.



Handling: Den vackra, men ytliga fotomodellen Deb dör i en bilolycka och står plötsligt inför paradisets dörrvakt Fred, som säger att hon är en självupptagen nolla och vägrar släppa in henne i paradiset. Deb försöker övertala Fred att återbörda henne till hennes ytliga existens, men istället skickas hon misstag till den nyligen avlidna Jane Bingums kropp. Jane var en intelligent advokat, modell större, som alltid levde i skuggan av sina mer attraktiva kollegor. Deb, som alltid förlitat sig på sin yttre skönhet måste nu acceptera att hon är fast i Janes fylliga kropp.



Mitt betyg: En rolig komedi men samtidigt med mycket hjärta. Lite i samma anda som Being Erica. Har än så länge bara sett ett avsnitt in på säsong 2, men så här långt håller den defintivt måttet. Denna serien kan jag rekommendera om ni inte sett den än!

       

Kommentarer
Postat av: Mathias

Den här verkar sevärd.. :)

2012-03-01 @ 22:23:05
Postat av: Tanja

har sett några avsnitt av den serien och gillar den! kan också rekomendera 2 broke girls!

2012-03-03 @ 17:46:32
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0