Hälsomässa

Igår följde jag med mamma och hennes väninna på hälsomässan här i Skövde. Strosade runt bland de olika borden där det såldes bland annat stenar, smycken, aloe vera-produkter, naturgodis, böcker och tarotkort. Var även många som spådde i kort, man kunde kolla auran, testa olika behandlingar osv. Fanns en rad olika föreläsningar man kunde gå på också.


Plockade på mig olika broschyrer som ska kollas igenom vid tillfälle.


Vet inte vad det är med stenar men jag kan bara inte motstå dem...


Blev ännu en sten.

Fanns många fina kristaller som gärna hade fått flytta hem till mig, men tyvärr var det inget jag hade råd med denna gången. Var en kul upplevelse (även om det inte riktigt var som jag trodde) så kommer nog att gå nästa år också.

Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Hehe ja jag håller med.



Tänkte också spå mig, men nja. Får bli en annan gång. Lite spännande är det allt. ;-D

2012-04-16 @ 20:28:51
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Nia

Jag vet:) Är också otroligt svag för stenar:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0