Biobesök

Nu har jag äntligen varit och sett Titanic 3D! Som jag nämnde innan så sågs den i Karlsborg istället för hemma i Skövde men det passar egentligen ganska bra eftersom det var där jag faktiskt såg den både första och andra gången när den kom 1997. Minns ena gången så väl när jag kom ut från biografen och det stod tjejer och grät hysteriskt. Jag minns faktiskt inte om jag själv grät något (tvivlar på det för inget jag gör på bio, men hemma själv så kan jag gråta så tårarna sprutar!), möjligtvis att det kom någon enstaka tår. Är rätt bra på att hålla tillbaka om jag vill. Både på gott och ont.



I vilket fall som helst så var det helt klart kul att få uppleva Titanic ännu en gång på bioduken! Var den värd att se i 3D? Ja, som en upplevelse tycker jag att den var det, men samtidigt så tycker jag nog det räcker med en gång. I alla fall som det känns just nu! Jag är nog inte en person som blir så jätteimpad av 3D, inte de filmer jag sett i alla fall. Jag väntar mig oftast mycket mer än vad som blir. Titanic är nog faktiskt den bästa i 3D jag sett hittills.

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag såg den på bio igen bara för att jag ville se den på bio igen :-) Det där med 3D har inte imponerat på mig än iaf.

2012-04-21 @ 12:45:36
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0