♥ One down, one to go ♥

Skönt att ha ett av två prov avklarade den här veckan. Det kändes faktiskt förvånandsvärt bra efter bokföringsprovet idag. Så bra att jag nästan börjar fundera på om jag missuppfattat allting, haha. Hur som helst kändes det bra!

Nu sitter jag och förbereder mig inför provet i praktisk marknadsföring på fredag. Känns lite stressat att jag ska hinna med att skriva ner det viktiga från tre kapitel plus plugga in på bara två dagar. Hade egentligen behövt en dag till men jag kan bara koncentrera mig på ett prov i taget. Blir för mycket att hålla reda på annars.

Förresten så kan jag tala om att provet i näthandel, som jag hade i fredags, gick riktigt bra. Fast det är inte annat än att man blir lite sur när man får ett poäng ifrån högsta betyg...

Nåja, nu måste jag i alla fall återgå till att plugga in om exponering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0