♥ I have lost my faith ♥

Jag har förlorat tilltron på att folk har något som helst vett i huvudet vad gäller röstningen i Melodifestivalen. Hur faan kan man rösta vidare Sara Varga?! Helt solklart att Love Generation skulle vidare. Känns som att vi gått bakåt i tiden genom att rösta vidare en visa till finalen. Jag är mer eller mindre mållås. Okey inte helt med tanke på att jag skriver detta, men det är ju helt sjukt! Vad tänker folk med?! Vinner hon sen hela skiten så har vi gjort bort oss, BIG TIME!

Egentligen är Melodifestivalen rena skiten vad gäller röstningen. Det gäller ju att tänka lite taktiskt om vi ska ha någon som helst chans att ta oss lite längre upp i ESC!


Kommentarer
Postat av: Vendela

jag vet, galet snygg!

Det är bara bra, hur är det själv? =)

2011-03-05 @ 22:10:07
URL: http://vendelaogren.blogg.se/
Postat av: Michaela

Jag tycker om henne, men även fast hon gick vidare till final är ju inte säkert att hon vinner. det finns så många bra låtar i år.

2011-03-06 @ 15:35:27
URL: http://michaelaweijnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0