♥ Never again! ♥

Fy faan, säger jag bara! Någon gastroskopi hoppas jag verkligen att jag inte behöver göra igen. Det var bland det värsta jag varit med om! Man var tvungen att hela tiden vara fokuserad på andningen, så fort man inte var det så hurklade man. Nu har jag sjukt ont i halsen, har typ knarkat halstabletter från klockan 14. Nu blir det lite varmt att dricka, så kanske det känns lite bättre! Det funkar ju i alla fall när man har ont i halsen när man är sjuk...



I vilket fall som helst så gick det bra. Läkaren hittade inget och han sa att det vore bra om jag åt tabletter mot magkatarr någon gång ibland för att hålla det under kontroll.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: tack! jag mår bättre idag så jag blir nog inte sjuk..men det känns som det är någonting som bara väntar på att bryta ut :s men men, bara vänta och se och kurera bäst man kan under tiden!



skönt att det gick bra men förstår att det måste varit jobbigt :s usch! hoppas det känns bättre snart iaf :)

2011-01-13 @ 19:19:32
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0