♥ Last day of the week ♥

Idag har jag haft en riktigt slappardag, har till och med fortfarande pyjamasen på mig, haha. Så himla skönt med en sådan dag ibland! Jag har även försökt att vila foten så mycket som möjligt så att jag på något sätt ska kunna ta mig igenom praktiken den kommande veckan. Jag vet fortfarande inte hur det ska gå till, men det måste det på något sätt...

Om en stund så är det premiär för Solsidan och det klart man ska kolla på det. Man hoppas ju så klart att det ska vara lika bra som förra säsongen.



En halvtimme efter det är slut så är det dags att sitta bänkad framför tv:n igen för då är det dags för ett nytt avsnitt av Morden i Midsomer. Bara två avsnitt kvar nu med John Nettles i rollen som Tom Barnaby. Serien kommer helt klart inte att bli densamma utan honom!


Kommentarer
Postat av: Matilda

såna dagar är helt underbara :D

hoppas det går bra med foten nu till veckan!

2011-01-16 @ 20:29:21
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0