♥ Ain't no sunshine ♥

Även idag lyser solen med sin frånvaro. Det har till och med regnat under natten och regnet hänger fortfarande i luften. Jag som hade hoppats så på fint väder den här helgen så att jag kunde ta en långpromenad. Behöver verkligen göra något för att få ner min stress nu. Magkatarren är fortfarande jobbig. Mår lite illa hela tiden, ont i magen och kan bara äta lite åt gången.

Idag så ät mitt schema helt tomt (förutom diska) och därför är det ett perfekt tillfälle att göra allt för att få ner min stressnivå. Detta står därför på mitt hälsoschema för idag (i ingen som helst ordning):

§ Varmt bubbelbad
§ Avslappning x2
§ Se på film

Inte mycket, men det ska bli fruktansvärt skönt!


Kommentarer
Postat av: P H O T O S B Y M A D E L E I N E ♥

fin blogg, :)



Tror jag läst den förrut, i sommras eller så, fast då hade du nog en annan design,,



kram!

2011-04-03 @ 12:39:28
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0