♥ Noll tollerans ♥

Något jag verkligen ogillar är när man drar en viss typ av människor över en kam. "Är en person på ett visst sätt så är alla det"-attityd. Vad jag ogillar än mer är när man har rasistiska och nazistiska åsikter och dömmer någon enbart efter var personen kommer ifrån eller färgens på deras hud. Varje person är unik och ska bedömmas efter det och inte efter varifrån man kommer eller att hudfärgen är mörkare (eller ljusare) än sin egen!



Något annat jag har noll tollerans mot är när man dömmer andra efter hårfärg, kön och sexuell läggning. Alla är lika mycket människor oavsett ilken färg man har på håret, om man är man eller kvinna eller vem man attraheras av. Vad skulle du själv tycka om du blev bedömd efter hur du ser ut eller vart du kommer ifrån? Inte särskilt roligt eller hur?



Håller ni med mig? Dela med er av vad ni tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0