♥ IKEA ♥

Idag var jag, mamma, pappa och brorsan iväg en sväng till IKEA. Jag tror aldrig jag varit så kort tid där någon gång! Vi susade mer eller mindre igenom affären och tog det vi skulle ha, förutom att vi åt också.

Detta blev handlat:

MOSES Arbetsstol svart Bredd: 59 cm Djup: 58 cm Min. höjd: 87 cm Max. höjd: 98 cm Sitsbredd: 47 cm Sitsdjup: 38 cm Min. sitshöjd: 42 cm Max. sitshöjd: 53 cm
En ny datorstol. Behövdes verkligen!

SARITA Gardinpar mörklila Längd: 250 cm Bredd: 145 cm Vikt: 0.30 kg
Äntligen köpte jag mina efterlängtade gardiner!


Ett rosa paraply blev det :)


Dessa skolådor sålde de ut för endast 5 kr så jag passade på att köpa några stycken

Kommentarer
Postat av: Matilda

en sådan datastol har jag :D tycker den är superskön :) vad kostade den? (köpte min av tjejen som bodde här i lägenheten innan mig) :p

skolådor är ju väldans praktiskt, och ännu bättre när det är så billigt :D

2010-09-04 @ 20:42:31
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0