♥ Ledig! ♥

Idag är det torsdag vilket betyder självstudier, vilket betyder att jag är ledig! Det behöver jag verkligen så här dagen efter provet från helvetet. Berättade ju att jag hade prov i småföretagande igår, halva boken skulle pluggas in och antalet sidor på provet kändes som en halv bok. I vanliga fall när jag gjort prov så brukar det kännas skönt att ha det gjort, men det gjorde det inte igår. Det känns verkligen som att det kunde ha gått hur som helst! De andra i klassen kände likadant.

Jag tänkte faktiskt börja med en ny kategori här på bloggen, nämligen dagens horoskop. Jag gör det mest som en kul grej inget annat. Testar det lite under en period och ser hur det mottas innan jag bestämmer om det ska vara kvar eller inte. Tyck gärna till!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

härligt med ledighet va! :D själv har jag plugg heeeela dagen och morgondagen!

2010-10-07 @ 10:56:04
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0