♥ Kört hårt ♥

Blev inget inlägg igår, som ni kanske märkte. Jag var helt slut när jag kom hem från praktiken plus att jag hade världens huvudvärk, så jag orkade helt enkelt inte blogga.

Även idag blev det praktik och efter det gymmet. För första gången på en och en halv vecka, eftersom jag varit sjuk. Var core som stod på schemat idag och jag körde verkligen hårt, trots att jag lyft lådor mm hela dagen. Märks faktiskt att det börjar hända saker, vilket så klart är jättekul!


Den här hade jag hälarna i golvet när jag gjorde den föut, plus att vikten låg på 2,5 kg. Nu klarade jag många (inte alla, dock) med fötterna i luften och vikten hade ökat till 5 kg.


Varianten av plankan där man går upp på händer å ner igen har jag inte klarat tidigare, men det gjorde jag idag. Inte alla men många! Den andra varianten där man går med fötterna utåt sidorna klarade jag några stycken och det har jag inte gjort alls förut.

Eftersom jag tog i hårdare idag, så lär jag säkerligen ha en ordentlig träningsvärk imorgon. Lär säkert bli härligt att hålla på praktiken imorgon... Tur att det är helg sen, haha!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Själv håller man på med promenader nu. Hoppas det tar någelunda iaf haha.. man har ju inte tillräckligt motivation till nå hårdare just nu :P

2010-10-25 @ 21:35:03
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0