♥ Zzzzzova ♥

Det är vad jag vill göra just nu. Trots att jag är trött så har det inte gått att sova ordentliget. Första gången vaknade jag lite efter tre och sedan vaknade jag flera gånger. Jag undrar egentligen hur det kommer sig att man sover dåligt trots att man är ordentligt trött? Man borde ju somna som en stock tycker jag.

Jaja, strunt samma. Det är inget att göra åt.

Är uppe tidigt idag för jag ska ner till skolan och fixa ut mitt slutbetyg. Tror jag i alla fall. Jag kom på nu att det kanske man inte kan om man har tänkt plugga till hösten (om jag kommer in vill säga). Kanske inte alls är så, men det är nog bäst att fråga först. Det borde ju vara så att man kan hämta slutbetyget när som helst, men man vet ju aldrig. Jag är i alla fall sådan att jag hellre frågar en gång för mycket än inte alls. Jag har i alla fall skickat iväg ett mail till studievägledare så jag hoppas att jag får svar innan jag ska ner och träffa honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0