♥ Dag 7 ♥

Jag kan knappt fatta att det gått en hel vecka utan godis! Kan ärligt säga att jag är förvånad över hur lätt det faktiskt har gått. I alla fall hittills! Man ska inte ropa hej än.

Igår hade jag ett ganska stort sug efter godis men det gick snabbt över och det var för att jag var hungrig. Var och handlade förut och jag tänkte faktiskt inte ens på att jag gick förbi godishyllorna när jag gick till kassan. Fast det hade säkert varit annorlunda om jag hade handlat själv och inte hade mamma med mig.

Kommentarer
Postat av: Matilda

du ska vara stolt över dig själv :)

en vecka är ändå ganska lång tid om man är van vid att äta godis typ jämt. tycker du om smoothie, melon, vindruvor? Det är i alla fall smarriga alternativ om man är sötsugen. Eller varför inte unna sig en god fruktsallad :)

2010-08-15 @ 18:07:22
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Duktig du är :) Önskar att jag också var så duktig att stå emot godis!

2010-08-16 @ 01:51:38
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0