♥ Aerobic Striptease ♥

Om ni inte har provat den här tröningsformen, så gör det! Det är inte bara roligt utan man märker faktiskt skillnad. Man märker även rätt fort om man är otränad, haha.

Jag har kört det förut, men nu startade jag igen. OMG, säger jag bara! Det var riktigt jobbigt kan jag säga. Men så klart även roligt.

Jag använder mig av Carmen Electra's tränings-dvd som heter Carmen Electra's Fitness Collection. Om man köper boxen så får man med fem skivor. Finns att köpa bland annat på discshop.se

Dvd 1: Aerobic striptease
Dvd 2: Fit to strip
Dvd 3: Advanced aerobic striptease
Dvd 4: Lap dance
Dvd 5: Hip hop

Jag har bara provat på 1:an och 2:an än så länge. Eller jag försökte mig på 5:an också, men jag hängde inte med alls, haha.

Någon som har provat alla skivorna? Vad tyckte ni?



Det här är rutin ett på första skivan. Den andra rutinen går man även ner på golvet. Är lite sexigare moves i den rutinen.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

aldrig provat...men skulle gärna göra det :d

2010-08-20 @ 12:31:41
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Matilda

har inte provat, men lär göra det framöver :)

2010-08-20 @ 18:46:45
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Matilda

kollade på discshop och där står det bara att den har utgått och inte finns att köpa längre.

"dans"träningsvideor av olika slag är alltid kul, men verkar lite svårt att få tag på om man vill köpa det "på riktigt" ...

2010-08-21 @ 20:09:34
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0