♥ Sovmorgon ♥

Idag har jag ingen lektion, så det betyder sovmorgon. Det behövdes kan jag säga eftersom jag egentligen inte sovit ordentligt sedan mitten av förra veckan. Jag måste verkligen bli bättre på att lägga mig i tid så att jag får sova så många timmar som jag behöver!

Så vad händer idag då?



Jag hade planerat att städa upp lite här hemma, men just nu så är verkligen energinivån i bott. Förhoppningsvis så får frukosten lite fart på mig. Idag blir extra nyttig havregrynsgröt och lär bli ett tag framöver eftersom det är bra mat när man, som jag, har magkatarr. Jag ska även käka lite jordgubbar senare idag. Mumsigt!



Funderar på att gå iväg till affären och köpa kattmat, men vädret är inte så kul så funderar på att göra det imorgon istället för det klarar sig tills dess.

Vad ska i göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0