En grå dag

Är riktigt sju-sovar-väder idag. Vilket så klart gör det ännu svårare att få någonting gjort här hemma. Är en sådan där jobbig dag då man egentligen inte har ork eller lust att göra någonting alls, men bara att försöka ta sig i kragen.

Den här veckan har gått långsamt samtidigt som det gott fort. Hur det nu kan göra det, minst sagt märkligt! Istället för att tråka ut dig med lite strunt om ingenting eftersom jag inte vet vad jag ska skriva, så säger jag hej så länge och återkommer senare. Nu blir det musik på högsta volym så grejandet går som en dans!


Kommentarer
Postat av: hanna stångberg

hej :D vad fin blogg du har, kolla gärna in min väldigt rosa blogg där du alltid hittar tävlingar och massa annat. jag är även modell för bootcamp 2012's reklam, kram.

2011-11-17 @ 14:00:35
URL: http://nattstad.se/hannastangberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0