Min viktresa: dag 52

Efter att ha fuskat lite igår (fika med mamma, syrran å hennes sambo, plus potatismos till fisken), så har det hållts hårt i tyglarna idag. Trots sug, så har jag knappt tänkt tanken att ta av det jag inhandlat till morgondagens fuskdag.  Okey, om jag ska vara helt ärlig så har jag tänkt tanken en eller två gånger, men inte mer än så. Jag har inte på allvar övervägt att fuska. 
 
Har ju försökt att komma i form så många gånger innan, men den här gången känns det faktiskt annorlunda. Visst, träningen har jag inte kommit igång med än, men bara det att jag är så pass duktig med kosten är riktigt bra för att vara jag. Känner mig sååå peppad att fortsätta på samma bana!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0