Young Adult

Som jag nämnde igår så bestämde jag mig för att se filmen Young Adult.



Handling: Mavis Gary är en författare av tonårslitteratur, som återvänder till sin lilla hemstad för att återuppleva sina tonårs glansdagar och återfå sin lyckligt gifte ungdomskärlek.



Mitt betyg: Jag hade kanske lite väl höga förväntningar på den här filmen, men för mig blev det bara platt fall tyvärr. Kan inte annat än tycka lite synd om den här stackars människan som inte har mycket till liv själv utan försöker istället få tillbaka sin gamla pojkvän som numera är gift och nybliven pappa. Jag är ledsen men jag kan inte tycka det här är underhållande. Hade det varit en film med glimten i ögat så hade jag kunnat svälja det, men det här var bara tråkigt och dystert. Inte ens de få roliga replikerna var särskilt roliga tyvärr. Inget bra betyg från mig med andra ord! Egentligen skulle jag bara vilja sätta en halv fjäril, men Charlize Theron höjer upp betyget något.


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Åh neeej! Jag som vill se den, får kanske skippa det då. ;-D



Och härligt! Jag ska bara komma på något att matcha byxorna med sen är jag fit for fight. ;-D

2012-05-03 @ 16:56:37
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0