Sista Desperate Housewives

Såg det allra, allra, allra sista avsnittet av Desperate Housewives igår, det första jag gjorde när jag vaknade. Lite sorgligt på något sätt att säga hej då till en serie man följt sedan starten. Nästan så jag har lust att strecktitta på alla avsnitten. Man glömmer ju så lätt vad som egentligen hände den där allra första säsongen när allting började. Hm, kanske får bli det så småningom i alla fall!

jag tyckte ändå att serien fick ett bra slut och även om det känns tråkigt att det inte kommer några fler avsnitt så är det ändå bättre att sluta på topp.

Har ni sett det sista avsnittet än?


Kommentarer
Postat av: L...

Sv: Men man får väl tänka att en svacka är ok ändå, det jobbiga är bara när det håller i och man inser vilket grepp sockret har om en egentligen. Riktigt läskigt ibland!

2012-05-15 @ 23:38:32
URL: http://livetidag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0