Nya frisyren

För ett par dagar sedan så tyckte jag att veckan gick extremt långsamt, men nu är plötsligt fredagen här. Konstigt det där med tid egentligen.

Sitter och väntar på att mamma ska komma. Ska följa med henne hem eftersom pappa firas i helgen. Kommer bild på presenten senare. Vill ju inte riskera att han får reda på det innan han får den :P

Medan jag väntar tänkte jag att jag skulle visa hur nya frisyren (snällaste Ida hjälpte ju mig med det i onsdags). Inte så jättestor skillnad, är bara lika långt på båda sidorna nu. Ville ha det så eftersom jag ska spara ut håret och då blir det bättre.

FÖRE


EFTER


Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra?:D

2012-05-11 @ 14:07:40
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0