Onsdag

Sjukt vad fort den här veckan går, snart helg igen ju! När jag vinklade persiennerna tidigare idag så insåg jag att det fina vädret som varit i flera dagar försvunnit. Med tanke på att jag känner mig rätt hängig och småförkyld så gör inte det något för det innebär att jag utan dåligt samvete kan krypa ner i soffan under en filt och kolla på någon serie eller film hela dagen.

Appropå serie så har jag fastnat i Lost just nu. Såg en bit in på tredje säsongen när den gick, men sedan tröttnade jag. Kände dock nu att jag skulle ge det en chans till för jag vill veta hur det hela slutade. Detta är ju dessutom ett bra tillfälle att spendera en hel dag med att kolla på avsnitt efter avsnitt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0