Min viktresa: Nystart!

När jag fick benhinneinflammationen så tappade jag motivationen mer eller mindre helt, vilket ledde till att jag stoppade i mig en massa saker jag inte borde. Det var inte trevligt att ställa sig på vågen och upptäcka att jag sen sist för två veckor sedan gått upp upp nästan två kilo. Samtidigt så har jag ju ingen annan att skylla än mig själv!

Idag kör jag igång med GI på allvar med kickstart/fas 1 i 2-6 veckor. Nu får det vara slut på ursäkterna! Egentligen så kunde jag ha startat redan i fredags, men för att hålla bättre koll på veckorna så fick det bli början från och med idag.




Kommentarer
Postat av: Lina

Jag gav mig på nån dum diet, LCHF eller vad den heter men tappade inte ett kg på två månader. Men när jag sedan la av med dieten så gick jag istället upp två, snacka om att bli sur.



SV: MIB filmerna är helt klart bra men jag föredrar den första filmen. Men den tredje verkar helt klart bli super bra.

2012-03-19 @ 20:42:17
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0