Fredag!

Fredag idag, vilket vanligtvis betyder lite gott framför tv:n, men det tänker jag spara till morgondagens Melodifestival. Måste bara tillägga att det är supertråkigt väder idag. Grått och ingen sol så långt ögat kan se. Hatar sådana dagar eftersom jag blir så energilös då, men jag har en del som måste fixas så bara att köra på!

• Diska upp det sista
• Handla det som saknas till kvällens tacos
• Städa klart i vardagsrummet
• Ta hand om gårdagens hög med ren tvätt
• Träna core hemma i vardagsrummet
• Städa kattlådan

Så ser min dag ut idag, så det är bäst att sätta fart så jag kan ta lite kväll sedan.

Föresten så kommer det ett träningsprogram för den som vill testa core, så håll utkik!


Kommentarer
Postat av: Matilda

när du tränar Core hemma , har du någon video då eller gör du bara övningar själv? :)

2012-03-09 @ 23:15:48
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0