Det tar sig

När  jag vaknade i morse så fick jag en smärre chock när jag såg att det hade kommit snö! Inte mycket som tur var så det lilla som kommit har redan försvunnit. Min första tanke eller rättare sakt så sa jag det med lite smått ångest i rösten: Näe, vad är det här! Jag är helt inställd på att vintern är över och det nu är vår så att det ska snöa finns inte. Men nu så är faktiskt solen framme lite då och då så det tar sig!

Så vad händer idag då? Inte mycket egentligen. Är fortfarande inte helt frisk, men är på bättringsvägen. Ska se om jag inte ska ge mig iväg till Ö&B efter lunch och köpa kattsand som det är extrapris på just nu. Vore skönt att ha det avklarat. Skulle även behöva köpa lite kött och fisk för frysen gapar rätt tomt just nu, men ska avvakta tills reklambladen kommit så det inte är extrapris nästa vecka. Allt för att spara pengar, haha.

Kommentarer
Postat av: zwampe

var snö här med när ja vaknade men nu är det borta och solen skiner igen...ha en skön dag=)

2012-03-31 @ 15:08:58
URL: http://zwampe.blogg.se/
Postat av: Mathias

Hade det inte funnits erbjudanden/extrapriser så hade man väl gått under...så de behövs verkligen i dessa hårda tider.. lol

2012-04-03 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0