2 Broke Girls

En serie jag blev tipsad om för ett tag sedan var 2 Broke Girls. Eftersom jag alltid är på jakt efter bra serier så var jag ju tvungen att kolla in denna.



Handling: Servitrisen Max är en tjej i tjugoårsåldern som inte har haft det lätt i livet. Med ironisk humor och ett tufft yttre löser hon de flesta situationerna som hon ställs inför. En dag börjar hon jobba med en tjej, Caroline, som det visar sig vara en rik arvtagerska. Carolines pappa har nyligen förlorat alla sina pengar och Caroline tvingas ta sig an ett jobb medan hennes pappa sitter av tid bakom lås och bom. Tillsammans formar de en dröm - att skapa sitt eget bageri. Bara ett problem - det fattas pengar!



Mitt betyg: En rolig komediserie som är i lagom långa avsnitt, men trots det så är det väligt lätt att avverka flera avsnitt på raken. Trots att Sam och Caroline kommer från två helt olika världar så lyckas de bli vänner. Kul att se att vänskap inte bara avgör hur vilken klass man kommer ifrån.

     

Kommentarer
Postat av: goned

hej super fin blogg! :)

hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

ta dig gärna en titt på min blogg där jag skriver lite om träning och även försöker motivera andra till att träna! :)

sugen på att följas vid via blogkeen eller bloglovin?

säg till när du börjat följa mig, så följer jag dig också! :)

KRAM! :)

2012-03-13 @ 16:09:59
URL: http://www.nattstad.se/goned
Postat av: bellaml ♥

Hej sötnos!

I min blogg kan man tävla om ett valfritt iphone skal ifrån iphoneskal.nu .

I denna tävling har iphoneskal.nu gjort reglerna där du måste länka om tävlingen i sin blogg för att kunna vara med. När det är 15 tävlanden stängs tävlingen av & då väljer jag vinnaren.



Ingen iphone? Tävla om iphone skal till din syster, mamma, pappa eller kanske någon kompis som fyller år?



Sugen?

Direktlänk till tävlingen - http://bellaml.blogg.se/2012/february/tavling-brvinn-valfritt-iphone-skal.html#comment

2012-03-13 @ 16:37:14
URL: http://bellaml.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0