Dagen i korthet

Det har varit lite dåligt med bloggandet idag, vilket beror på att jag i stort sett inte varit hemma.
 
I morse var det upp tidigt för att ringa vårdcentralen om min hand jag stukade för en månad sedan. Kände att det var lika bra. Fick tid redan på morgonen så det var i princip bara att fixa iordning sig och sedan ge sig iväg. Läkaren kunde bara konstatera att den var stukad och att det inte fanns så mycket att göra mer än att avvakta. Stukade handleder kan ta tid.
 
Efter det så var det hem och kort därefter så kom mamma och syrran och hämtade upp mig så åkte vi runt lite och handlade/kollade. Blev också lunch på McDonalds. Sedan fick jag skjuts till jobbet (vilket lyx!) för ett kvällspass. Och ja, nu är jag hemma!
 
Nu ska jag varva ner lite genom att titta på ett avsnitt av ER (Cityakuten) innan det är dags att sova. Imorgon blir det upp tidigt och jobba.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0