Zumba

Dagens andra träningspass är avklarat. Känner mig på topp! 

Nu när jag äntligen bokat in mig på kvällens Zumba-pass på gymmet (har velat testa länge), så ställs det in. Så typiskt! Men jag lät inte det hindra mig så på med en Zumba-skiva och så shakade jag loss hemma i vardagsrummet istället. Det är verkligen tuff träning, om man som jag strävar efter att hänga med exakt i rörelserna, men verkligen jättekul!



Detta ger Zumba:

• Förbättrad koordination

• Stärker hela kroppen

• Förbränner

• Förbättrar konditionen

• Gör dig glad, du märker knappt hur jobbigt det är




Tycker absolut att ni ska testa detta! Man blir svettig = man förbränner. Man ler = det är roligt. Nu återstår det bara att se hur pass mycket träningsvärk jag kommer att ha imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0