This means war

Då är man hemkommen från ett mycket lyckat biobesök med Ida! 



Handling: Tom Hardy ("Dark Knight Rises", "Inception") och Chris Pine ("Star Trek", "Unstoppable") spelar huvudrollerna som två CIA-agenter som med alla medel - tillåtna och otillåtna - konkurrerar om samma kvinna (Reese Witherspoon).



Betyg: Nu betalade jag inget för att jag hade en gratisbiljett, men en som jag absolut kunde ha betalat för utan att känna att jag slängt pengarna i sjön. Jag trodde att den skulle vara bra och det var den. Samtidigt som den inte var som jag förväntat mig, den var roligare än jag trodde. Var en hel del skratt i biosalongen. Var  ett tag sedan jag skrattade så när jag såg en komedi så det är ett bra betyg.

     

Kommentarer
Postat av: JohannaStenroos

Va härligt att det var ett lyckat biobesök :D

2012-02-25 @ 22:28:54
URL: http://jstenroos.blogg.se/
Postat av: M

Åh den vill jag oxå se :)

2012-02-26 @ 21:39:56
URL: http://madds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0