Revenge

Nu har denna serien gått ett tag, men har totalt glömt att skriva om den!



Handling: Emily Thorne,vars riktiga namn är Amanda Clarke, flyttar tillbaka till The Hamptons för att utkräva hämnd på de som orsakade hennes far Davids död och splittrade hennes familj. Då hon var liten dömdes hennes far för ett terroristbrott och avled i fängelset. Amanda hamnade på ungdomsfängelse, men då hon var 18 blev hon fri och ärvde pengar från ett företag som fadern investerat i. Hon bytte namn till Emily Thorne och flyttade till Hamptons för att utkräva hämnd.



Mitt betyg: Har du inte sett den här serien så gör det! Riktigt bra än så länge. Ska bli intressant att se vart den här serien leder. Trots att jag tycker att den är bra så känner jag att det nog är en sådan där serie som inte ska hålla på hur länge som helst för då är det lätt att tappa intresset. Men det är ju något som återstår att se och så länge blir det ett bra betyg!

     


Kommentarer
Postat av: Matilda

den har jag tänkt se !! men har glömt bort den fullständigt :o

2012-02-17 @ 01:04:40
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0