Melodifestivalen - delfinal 3

Jag är mållös... Nåja, näst intill i alla fall. Hur in i h-e kunde folk rösta vidare Ranelid?!Har folk röstat för att jävlas eller vad är det frågan om... Rena skiten säger jag!

Någon som däremot var bra var Molly Sandén och hon tog sig direkt till final. Annars var startfältet rätt svagt tyvärr. Fanns några till som var bra som Mattias Andreasson som tyvärr inte tog sig vidare till varken final eller andra chansen. Andreas Johnson var också helt okey, men börjar kännas lite som att man hört hans låtar innan, de låter lite likadant.

Det jag kan sammanfatta är att det var helt rätt att Molly tog sig till final.


Kommentarer
Postat av: Mathias

Men sluta å rösta på honom då!! 0;P Nä nu ska vi inte vara så negativa här! ;))



Själv gillade jag bara 2 bidrag den här gången!

2012-02-19 @ 15:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0