"Hjälp" - förtydling

Fick en fråga av en läsare angående inlägget om "Jag är bra"-boken som jag tänkte ta upp här ifall att det är någon annan som sitter och undrar samma sak. Nämligen vem det är man ber om hjälp.

Det där med hjälp är nog lite som man själv känner. De som är troende kanske ber sin gud om hjälp, en del har jag läst ber universum om hjälp, men jag ber mig själv om hjälp för det är trots allt jag som kan vara den största hjälpen (beroende på vad man ber om hjälp om) och som också kan göra den största förändringen när det kommer till saker jag själv kan styra över.

Vill du läsa mer om hjälp så gå in och läs inlägget via länken i början av det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Tess

Bra förklarat! :-) Måste säga att jag gillar dina signaturer i slutet av inläggen. Är det något du lägger in manuellt varje gång eller är det automatiskt?

2012-02-08 @ 23:09:06
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0