Godisberoende - update

På tiden att jag uppdaterar er om läget. Har bloggat en del om det på min förra blogg, där ni kan läsa mer.

Jag har nu varit godisfri i snart 3 månader, närmare bestämt sedan den 7:e november förra året. När jag lämnade den här bloggen så hade det gått 13 dagar så det har alltså gått riktigt bra. Så bra att jag fortfarande har svårt att förstå hur bra! Visst kan det hända att jag blir sugen ibland, men det går i stort sett över lika fort som det kommer och det är oerhört sällan. Jag vet inte riktigt vad som är annorlunda mot alla andra gånger jag försökt men misslyckats. Kanske att jag verkligen hade bestämt mig den här gången och ville sluta till 110%. Vill man bara till 99,9% så gör den där lilla procentdelen att man misslyckas. Det är det som varit mitt poblem tidigare, att jag haft den där lilla delen som velat misslyckas...

Kommentarer
Postat av: Fraj

Har man bara kommit över de värsta abstinensvågorna går det lättare, bra jobbat! :)

2012-02-02 @ 13:33:54
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Håller med! Mycket sevärd film. Får en verkligen att tänka till!



Fortsätt kämpa med suget! Du är såå duktig!



Kram Kajsa

2012-02-02 @ 20:56:53
URL: http://kajsajohnssons.blogg.se/
Postat av: Mathias

Håller med föregående kommentarer! :))

2012-02-06 @ 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0