Darkness falls

Dagen började oerhört segt och jag var svårstartad minst sagt. Till slut fick jag lite gjort. Ställde mig och gjorde en supergod hemmagjort müsli (tror inte jag lagt upp receptet så det kommer), så nu har jag frukosten klar ett tag framöver. Inte illa det!

Tisdag idag (läs igår) vilket betydde att det var dags igen för ett core-pass. Anna som höll i det och då vet man att det blir tufft, vilket det också blev. Är ganska säker på att det kommer att resultera i en go träningsvärk imorgon!



Under kvällen så har jag suttit och pillat lite med en ny design. Den är i stort sett klar, men vet inte riktigt när den kommer upp än. Det beror på hur länge jag kan hålla mig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0