Onsdag

Idag är det tyvärr riktigt tråkigt väder. Har regnat under morgonen, men hoppas på att det blir bättre så jag slipper paraplyet under den obligatoriska promenaden.

Tvättid idag, äntligen! Skulle ju tvättat i måndags men blev jobba istället. Bra med pengar, men nu börjar det verkligen bli kris med kläder. okey, kanske att ta i för har hela garderoben full med kläder men kris på kläder jag vill ha på mig är det i alla fall, haha. Tjejer ni vet vad jag pratar om :P

I övrigt så får jag se vad som händer idag. Är ju arbetslös nu så har alldeles för mycket fritid...

Kommentarer
Postat av: ViktoriaJohansson©

usch regn är så tråkigt, här har det regnat i princip hela dagen :( man vill bara spy på det :(

2011-09-08 @ 01:07:11
URL: http://viktorias.nu
Postat av: johanna

- haha jag tror jag kan alla utantill xD

2011-09-09 @ 10:18:19
URL: http://nattstad.se/johannalicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0