Clouds

Ni som följer min blogg vet att jag gillar att göra om foton i olika redigeringsprogram. Jag tänkte visa lite vilken förändring det kan bli genom att bara ändra en sådan liten sak som lite moln. Jag har gjort två olika varianter, en vanlig och en där jag gjort om till en äldre känsla.
Ingen superstor skillnad egentligen men har gjort molnen lite skarpare.


Här har jag gjort molen både skarpare och mörkare. För att få den sista bilden från hur fotot såg ut i kameran har jag använt inte mer än tre redigeringsprogram!

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Man kan verkligen göra mycket för en bild med små medel :)



Sv: Jag blir nästan sugen på att åka dit någon gång om jag har vägarna förbi :)

2011-09-13 @ 16:49:43
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det låter helt klart spännande! :) Jag skulle kunna tänka mig att sitta där tills man ser något :)

2011-09-13 @ 17:31:30
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Matilda

bilden nere till höger var riktigt häftig !! :)



SV: så lite så :)

tack så mycket! han känner inte längre vad han känt tidigare så det är inte mycket att göra. tror jag försöker ha den positiva inställningen även att det är riktigt jobbigt! det är enda sättet, jag klarar inte att gräva ner mig och må ännu sämre igen.. men åter igen, tack :)

2011-09-14 @ 12:08:50
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0