5 favoriter

Några favoriter som jag använder just nu:

TRESemmé 24 hour body schampoo och balsam - Nu har ju alla olika hår och en produkt som fungerar jättebra för någon kanske inte är alls bra för någon annan. Sedan jag började använda TRESemmé så har mitt hår blivit så mycket bättre! Från att tvätta det varannan dag (ibland varje dag) så räcker det med var tredje. För mig är det ett mycket bra betyg.



Satin Lips från Mary Kay - Glöm lipsyl, detta är hundra, om inte tusen, gånger bättre! Varenda vinter så har jag mer eller mindre knarkat olika typer av lipsyl (även försvarets hudsalva som är den bättre), men denna vinter räckte det i stort sett med att endast använda Satin Lips på kvällen när jag gick och lade mig. Jag använde inte ens skrubben som ger ett bättre resultat.



Isadora Wonder Nail, Pure Coral - Jag håller desperat fast i sommaren en stund till med mitt korallfärgade nagellack!



Barnängen Essentials NutriSkin, Persika - Förutom att den luktar gott så tycker jag att min hud har blivit bättre, den är inte lika torr som den brukar vara.



Mary Kay Medium Covarage Foundation - En foundation som jag är riktigt nöjd med. Den ger ett naturligt resultat, vilket jag gillar.



Vad har du för favoritprodukt/produkter?

Kommentarer
Postat av: mysan

Hejsan allt bra med dej?

kram :)

2011-09-03 @ 13:11:24
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0