Feeling down, down, down

En sådan där dag då allt känns jobbig och man önskade att man stannat i sängen. Nästan så i alla fall. Hösten är här på allvar och det blir mörkt tidigare och tidigare på kvällarna. Med det så kommer vinterdepressionen nästan som ett brev på posten. Egentligen borde det ju heta räkning, för brev kan faktiskt vara trevliga att få medans räkningar aldrig är det. Litet sidetrack där...

Nu är det verkligen dags att jag börjar med tabletterna på allvar jag mår skit på allvar. Jag hoppas i alla fall att de kommer att göra nytta. Dessa är det jag ska testa mot min vinterdepression (klicka på bilderna för att komma direkt till produkten).

Rosenrot
Rosenrot är en växt som kan öka koncentrationsförmågan och minska stresskänslan. Rosenrot kan vara en hjälp under perioder av mental ansträngning: i arbetet, vid studier eller när du behöver vara extra fokuserad. Rosenrot har även en lusthöjande verkan och kallas i vissa sammanhang "naturens egna lustpiller".

Att rosenrot är bra mot nedstämdhet vet nog de flesta, så nu tänkte jag ge det ett försök! Jag kommer att äta den i kombination med denna tablett för bättre effekt:

Rysk rot
Rysk rot har i studier visat sig kunna skydda kroppen mot stress och den har även tydlig effekt på inlärnings- och synförmåga, minneskapacitet och den fysiska orken och motståndskraften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0