Vill ha!

Nu närmar sig både födelsedag och jul, så vad passar inte bättre än en wishlist?!

• Slippies boots - "Ett par höga, gosiga innetofflor fyllda med linfrö som du värmer i micro 90 sekunder innan du drar på dem på dina stackars fossingar. De håller då värmen i upp till två timmar."



Harry Potter and the deathly hallows (part 1) - saknar ett par filmer innan dess men just nu vill jag verkligen ha de två sista filmerna först.



• Läppstift från Viva La Diva - hade väldigt förutfattade meningar om detta sminkmärke, men blev glatt överraskad när jag testade ett läppstift på Halloween. Men den här gången vill jag ha något mer naturligt som jag kan använda till vardags.



• OnePiece/Ziperall - jag kan ärligt säga att jag var väldigt anti mot detta klädesplagg redan från början och bara det att erkänna att jag faktiskt nu vill ha en tar emot. Det jag inte förstår är hur man kan omkring med den ute på stan. Jag skulle själv känna mig som ett förvuxet barn. Däremot själv hemma i soffan så kan jag absolut förstå det, det är hemma jag skulle använda den, ingen annanstans.



• TENS - "Elektroder som placeras direkt på huden där du känner smärta. Elektroderna är kopplade till TENS-stimulatorn. Från denna sänds impulser ut som blockerar smärtan. Är bra mot både akut och långvarig smärta. Naturlig smärtlindring utan biverkningar." Jag har testat en sådan här tidigare, så vet att det hjälper. Ska definitivt köpa en men måste vänta tills efter jul ;)



• Medgörligt hår - jag är så fruktansvärt trött på mitt hår just nu. Det har jag varit rätt länge också. Var och klippte mig för någon månad sedan för att jag inte fick någon ordning på det, men blev inte ett dugg bättre. Är jag bara hemma så blir det oftast en tofs för att jag inte orkar bråka med det. Hatar verkligen när håret kommer till den här längden och det inte går att göra något med det. Oftast då jag klipper av det, men man kanske ska härda ut ett tag till... Är sååå avundsjuk på alla med perfekt hår som alltid gör som de vill!


Kommentarer
Postat av: Matilda

ooh dom där tofflorna såg himmelska ut :D:D är alltid kall om fötterna och fryser jämt, vore perfekt :D

2011-11-04 @ 19:55:34
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0