Ullared

Den 19:e december drar jag till Ullared för lite shopping. De julklappar som inte är klara ska inhandlas och en del tidiga klappar till mig själv lär det bli så klart, haha. Har börjat lite smått på min lista och än så länge ser den ut så här:

• Strumpor - köps alltid minst en packe vid varje Gekås-besök.
Väska - en stående punkt på lista. Har jag sagt att jag älskar väskor, haha.
Hårspray (småflaskor) - även detta handlas varje gång, perfekt att ha i väskan!
Almanacka - finns att köpa för tian så självklart köps den där.
Ramar - ska äntligen få upp lite av mina fotografier på väggarna.
Hörlurar 
• Gardiner
• Nutrilettsmoothies
- perfekt att ta efter ett träningspass.
Smink
• Sminkborstar
- har inga bra så behövs!
• Necessär (en stor)
• Parfym (om det finns)
- behöver en ny och har ännu inte hittat min favvodoft så då kan jag lika gärna kolla där.

Sen så ska jag ju handla julklappar också då, men det läggs till senare när jag vet vilka som det inte köpts till.


Kommentarer
Postat av: Matilda

smart att göra en liten lista så man inte glömmer saker som man verkligen vill ha och behöver :)

2011-11-02 @ 21:30:49
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fin blogg du har, följa varandra på bloglovin? :D

2011-11-02 @ 22:49:41
URL: http://mukttas.blogg.se/
Postat av: Frida Johansson

Vilken mysig och fin blogg du har!

2011-11-02 @ 23:38:23
URL: http://www.atfridasplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0