Tintin

Igår var jag på bio och såg Tintin-filmen i 3D med Ida. Ett besök är, enligt min mening, ett perfekt slut på veckan.



Handling: Tintin och kapten Haddock ger sig ut på en skattjakt efter ett sjunket skepp som var under befäl av Haddocks förfader. Men någon annan är också på jakt efter fartyget...



Mitt betyg: Jag kan säga att jag hade ganska stora förväntningar på den här filmen efter allt jag hört om den. Men eftersom jag inte sett mer än någon snutt av någon av det tecknade filmerna, så hade jag inte så mycket koll på vad exakt jag hade att vänta. Filmen var bra gjort och innehöll mycket action vilket jag gillar. En del skratt blev det också. Tycker dock att 3D-effekterna kunde varit lite mer av, men får ändå godkänt.

   

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Nu äre så att jag har funderat på att börja hjälpa andra med sina "kärleks problem" osv. Så jag skulle gärna vilja ha andras åsikter om ni tycker jag ska börja med det (?)

Så jag skulle uppskatta om du kanske ville kika in & säga vad du tycker? :-)



direktlänk : http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2030649

2011-11-07 @ 12:50:10
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0