Födelsedag

Då är jag ett år äldre då! Numera så känns inte födelsedagarna så speciella längre (inte som de var när man var liten), förutom att det blir en trevlig dag med tårta med familj och närmaste släkten. Men det klart att födelsedagar alltid är trevliga förutom att man helst inte vill bli så mycket äldre ;)

Vad fick jag då i present?


Ett par Slippies fick jag av mamma och pappa. Precis vad jag önskat mig till mina isbitar till fötter som det blir varje vinter! (För er som inte vet vad det är så är det tofflor som man värmer i micron).


Fick även en film av mamma och pappa, så nu har jag även trean. Fick en med både blue-ray och vanlig dvd, så nu har jag min första blue-ray-film, bara apparaten som fattas :P

Av syrran och hennes kille så fick jag ju plånboken som jag skrev om att jag fick i förskott. Present från brorsan och mormor kommer senare. Sedan fick jag även presentkort på Åhléns av mamma och pappa.

Blev ett lyckat födelsedagsfirande med fika, tårta och så trevligt sällskap så klart!

Kommentarer
Postat av: Matilda

ooh vad härligt att du fick tofflorna :D

Grattis i efterskott förresten :) hoppas du hade en bra dag!

2011-11-14 @ 17:30:52
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0