En lång dag och Ace Ventura

Har knappt varit hemma idag känns det som. Var nere i stan på dagen och klippte mig. Äntligen, känns så himla skönt! Kommer bild på nya frisyren senare. Efter det gick jag omkring på stan i nästan två timmar i väntan på att det skulle mörkna så jag kunde kolla in Stad i ljus. Fast jag tyckte inte det var så märkvärdigt eller så kanske det skulle varit lite mörkare, men orkade inte vänta längre.

Nu har jag äntligen ätit lite så nu är mitt dåliga humör bättre igen, haha. Har intagit sängen för tv-tittande där. I brist på annat så ser jag på Den galopperande detektiven rider igen. Men Jim Carrey är alltid rolig så det är inget minus!





Kolla in en av de roligaste scenerna här!

Kommentarer
Postat av: sophie

Hejsan svejsan, vad fin blogg du har :)

kram på dig :)

2011-11-19 @ 19:39:36
URL: http://sophiecoper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0