Dag 3

Nu är snart även det 3:e godisfria dagen slut. Helt otroligt! Jag är förvånad över hur bra det går. Det är inte bara det att jag inte ätit godis på tre dagar utan har även hållit mig borta från fika och läsk (som jag drack varje dag).

Jag måste dock erkänna att jag börjar känna av ett visst sug och att jag fått lite abstinensbesvär. Inte så att jag skakar eller så som man kan göra, utan mer att jag känner mig rastlös och så har jag haft lite ont i huvudet också till och från.

Måste bara berätta att jag fick min kjol från H&M som jag beställde på rean. Kan säga att jag redan innan visste att den inte fanns i min storlek utan beställde medvetet i en mindre storlek för att jag så gärna ville ha den. Till saken hör då att när jag fick den så upptäckte jag att det inte var något som helst töj i den så måste gå ner mer i vikt än jag räknat med. Nu har jag en rejäl morot kan jag säga! Det får bli en av mina belöningar men när vet jag inte för det beror på när jag kommer i den, haha!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, vet du vad! jag har köpt hundra plagg som är för små bara för att få morötter, och det funkar faktiskt! Nu kan jag inte ha ett enda igen så jag kanske ska ta å kolla på dom morötterna igen :)

2011-11-10 @ 09:22:01
URL: http://preciselyexactly.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad duktig du är! Jag skulle ha svårt att klara mig utan läsk , men vill man så kan man! =)

2011-11-10 @ 15:29:38
URL: http://www.nattstad.se/anywaymom
Postat av: Matilda

tyvärr lär du få sällskap av huvudvärk flera dagar framöver, när sockret lämnar kroppen... som vilket beorende som helst egentligen. men hang in there, du är stark och jätteduktig :)

2011-11-10 @ 17:19:46
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0