Vilken rysare!

Det blev seger i gårdagens Eurvision Song Contest för Eric Saade och Sverige. Med tanke på att vi var det sista landet som gick vidare till lördagens final så kan man ju knappast klaga på spänning. Var nervöst för en annan som satt hemma i tv-soffan så man kan ju bara föreställa sig hur det kändes för Eric och folket runt omkring bidraget!


(Foto: Lina Boström Einarsson - lånad från Aftonbladet.se)

Jag brukar alltid läsa tidningen före och efter en sådan här stor tävling och det är samma sak varje gång. Innan så sågas artisten och bidraget vid fotknölarna för att sedan hyllas som (mer eller mindre) en hjälte om artisten tar sig vidare. Snacka om vända kappan efter vinden! Varför inte visa lite tacksamhet för att någon faktiskt vill ställa upp i en sådan här tävling? Det är säkert oerhört påfrestande och tidskrävande. Dessutom så är det ju faktiskt svenska folket som röstat fram honom att representera Sverige, men när det väl kommer till kritan så duger det inte. Sånt förstår inte jag alls. Då skulle man ha röstat på någon annan från början!

Heja Eric Saade! Knock them dead på lördag!

Kommentarer
Postat av: sexaholic

JAg tycker inte att Erik saade borde ha gått vidare!

2011-05-13 @ 09:26:29
URL: http://sexaholic.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ha en fin fredag :D

Kram!

2011-05-13 @ 15:41:31
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Mickan

Hahah jag håller med!! Först 'fel låt vann' för att sen 'rätt låt vann' så otroligt fånigt. Jag gillar hans bidrag hyfsat. Det var inte hann jag höll på i svenska delfinalerna, men blev absolut inte besviken att han vann! :)

2011-05-14 @ 13:53:01
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0