Talang + Bonde söker fru

jag kan ärligt säga att jag inte fått så jättemycket gjort hemma, alltså städat, utan fastnade framför datorn. Började med att titta på ett avsnitt av Bones och eftersom jag var (läs är!) så trött så slumrade jag till några minuter.

Nu, den senaste timmen eller så, så har jag grejat lite vid datorn med det där jag ska berätta om lite senare. Är faktiskt mer eller mindre klar, men har lite förberedelser kvar, så avslöjar vad det är i morgon.

Ikväll är det TV för hela slanten! Först ut är det Talang.



Så himla duktiga en del är! Önskar jag hade någon sådan där talang, men vem vet, kanske man sitter på en talang man inte visste att man hade eftersom man aldrig testat.

Efteråt är det Bonde söker fru, där årets åtta bönder presenteras.



Måste ju titta eftersom min släkting ska vara med. Ja, släkting, ni läste rätt! Det är pappas kusin och jag har aldrig träffat människan. Säger inte vem det är än ifall det är världens knäppis, haha!

Vad ska ni hitta på ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0