Sunny day

En solig dag idag också. Me like! Men såg på löpsedeln att det ska komma in kyliga vindar, så helgen blir nog ingen höjdare. Inte vädermässigt i alla fall!

Jag har i alla fall suttit ute en del i skolan under dagen, vilket syns för jag har fått lite färg. Ja, röd alltså... Blir så avundsjuk på alla som jämt blir bruna. Själv blir jag först röd och sen ändras det men blir så lite brun att det inte syns eftersom jag är så ljus annars. Jag har typiskt hudton som en rödlätt, det vill säga väldigt ljus hud och blir lätt röd. Jag vill också bli brun!

För tillfället så sitter jag och funderar lite över vad jag ska titta på. Det är ju inget på TV som vanligt. Har ni kanske något bra förslag på film?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0